9/10
·138 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Temmuz 2024 23:02
Sait Faik gerçekten Türk edebiyatının en değerli yazarlarından. Üslubu, konu seçimi, devrik cümleleri... Gerçekten her şeyi ile hikayeciliğin ustası olduğunu kanıtlıyor. Aslında edebiyatta hangi tür olursa olsun hep realizm benim ana seçimimdir. Genelde realizm dışında tür okuduğumda beğenmem ancak birkaç yazarla beraber artık farklı akımlardan da zevk alabileceğimi anladım.Tabi bunların başında Sait Faik var. Bence sürrealizmin en iyi örneklerini görebiliriz kendisinde ayrıca Türk edebiyatında kendisinin ve Sabahattin Ali'nin bir benzeri yok.
Edebiyat
SemaverSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 201915,2bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.