insanın özünde ne olması gerektiğini anlatan sürükleyici bir kitap.Her açıdan nasıl sömürüldüğümüzü gösterebilmek adına kitapta verilen bilgiler, kimi zaman bildiklerimi tekrar hatırlattı kimi zaman da bilmediklerimi öğretti. Hedefi olan bir kitap, heyecanım dinmeden okudum. Motive eden, umut veren, değerleri savunan inancın gücünü vurgulayan bir seri… Okunmasını kesinlikle tavsiye ederim. yazarın yüreğine sağlık...