·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2024 22:40 Küçük yaşta babamdan hediye olarak aldığım ve 15 yıl boyunca kitaplığımda okunmayı bekleyen kitap. :( O zamanlar Türkçe dilini neredeyse hiç bilmediğim için okuyamadığım bu güzel kitabı bunca yıl bir kenara bırakıp okumadığıma şimdi çok üzgünüm.
Bir genç kızın masum aşkının hikâyesini anlatan bu güzel kitap, bıkmadan tekrar tekrar okuyacağım en sevdiğim kitaplar arasında yerini aldı.
Beni hem hüzünlendiren, hem gülümseten, hem de ağlatan muhteşem bir kitap, fakat o dönemde Anadolu’nun kadınlar için ne kadar berbat bir yer olduğunu, genç, güzel ve yalnız bir kadına karşı korkunç yaklaşımlarını okumak da beni üzdü.
Mutlaka okunması gereken muhteşem bir Türk klasiği.