·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ekim 2017 17:44 sevgi ....bekleyiş ....yakarış....“Sana,
beni asla tanımamış olan sana,”....kendince umutlar .....bu bir aşk olabilir mi.....yoksa yazarın her daim satır arasından bize verdiği o eşsiz sabır telkini mi bilmem ama...ne olursa olsun sıcak bir sevgi sıcacık ..ateşi yanlız kendisi harlasada ....okunmaya değer....:(