·144 syf.····Okunma: 21 Temmuz 2024 00:08 Ne Mutlu Türkçülüğün Esaslarını okuyana.
Ziya Gokalpten okudugum ilk kitap, hayran kaldım zekasına bilimine ve dusuncelerine...kitabı okuduktan sonra da Türklerin geldigi noktaya uzulup utanmamak elde degil. Her Turkün gözunu ancak boyle bir eser açabilir, kuru sözlerle Türkçülük ve Türklüğün olmadığı idarak edeceksiniz...
Okusam mi demeyin hemen alıp sarılın kitaba.
Ziya Göpalp'e saygı ve minnetle.