Bu kitabı kitap okumaya ilk başladığım yıllarda almoştım ve beğenmiştim şimdi eskiye dönüpbaktığımda aslında edebi değerü olmayan ama kitap okumaya başlayan gençlere uygun olduğunu görfüm yani eğer çok kitap okuyorsanız bu kitabı beğenmezsiniz diye düşünüyorum