·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2017 00:02 Bu Asyalıların felsefeye bakış açısı çok hoşuma gidiyor. Özellikle bu kitap felsefeyi nasıl hayatın merkezine koyduklarını, ona göre yaşadıklarını öyle güzel göz önüne seriyor ki... Kitabın içeriğine zaten diyecek yok genç yaşlı herkese tavsiye ederim. Savaş Sanatı demişler bu kitaba ama hayatın her alanındaki mücadele için değerlendirilebilir.