Puan vermedi·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ekim 2017 10:10 Kafka'yı Kafka yapan bir kitap diyebiliriz.
Kafka'dan okuduğum 3. kitap ve her kitabında Kafka'yı daha bir çok seviyorum, daha bir benimsiyorum. Kafka'nın bu kitabı babasına yaptığı itiraflarla dolu -babasına hiç ulaşmayan- bir mektup aslında. Babasının ona soğuk duruşunu sevgisizliğini anlatmış bize. Ve babasının farkında bile olmadan ona, onun hayatına nasıl etki ettiğini görebiliriyoruz.
Kafka'yı daha yakından tanımak istiyorsanız mutlaka okuyun.