·592 syf.····Okunma: 21 Temmuz 2024 20:14 Uzun zamandır karakterlerine bu kadar çok bağlandığım bir kitabı okuduğumu hissetmememiştim. Yazarın sizin boyut algınızı sık sık gerip kitabın bir yerinden sonra parçalaması, karakterlerin dördüncü boyutu kırıp sizinle temas etmesi, gerçekliği kıran bazı anlar; sizi kitabı okurken istemeseniz dahi düşünmeye sevk ediyor. Bence birden fazla kez okunmalı ve hatta bu kitapla ilgili bilgi sahibi olan kişilerle biraz bilgi alışverişi yapılmalı ki kendi adıma bunları planlıyorum. Herkesin ait olduğu gerçekliği bulması dileğiyle