·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2017 21:43 evet yine yazarımız Zweig , okurken alıp götürüyor satır aralarına ....hangimiz amok etkisinde olmadık yaşamımızda ....delicesine ,hırsımızla ...merakımızla ...görev aşkımızla ....içinde yaşadıklarımızın haklılığıyla .....bilmem sizde de oluyor mu ...yazar hiç hissettirmeden olayın gizli sessiz şahidi yapıyor olaylarına...hiç vakit kaybetmeden okuyun derim ....