Puan vermedi·479 syf.····Okunma: 29 Ekim 2017 23:49 Kitabı okumak için açıyorsunuz. - ey sevgili okur - diye bir önsöz karşılıyor sizi. Neyse okuyum bari diyorsunuz. Önsözde oğuz atağında , önsözleri sevmediğini söylüyor. İroni yapmış diyor gülüyorsunuz. Sonra önsözde kitaptan bir kesit veriliyor. İlerleyen satırlarda başkarakter Hikmetin intihar ettiğini söylüyor. Bana mı garip geldi bu durum ? Tamam hepimiz sonunda öleceğimizi bilerek yaşıyoruz iletişim yayınları bey. Ancak ben bir kitabın içeriği kadar sonucuna da önem veriyorum. Eğer hikmet büyük buhranlar yaşıyorsa bu kitapta , ben büyük buhranlari okurken sayenizde - ulan zaten ölecek adam - diyerek son satıra gelmek istemiyorum. Neyse.