·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2017 18:43 Dört hikaye ...dört yaşam ...ruhun incelikleriyle ,hayata tutunuşu ,farkındalığı hissettirdiği ,satır aralıklarının ince tınısında bütünleştirdiği ,bazen bir öğüt vermek ,bazen derinlere daldırıp içinden çıkarmıyor sizi....Stefan Zweig eserleri beni sardı ..diyebilirim ..bir tutkuya dönüştürdü ...yeni bir kitabında buluşmak üzere ....