10 puanı seneler önce ilk okuduğumda vermiştim 😊 çok etkilenmiştim, şimdi okuduğumda değiştirmedim o yüzden. Güzel kitap 😍 severek okudum ama belki sizin için daha zamanı değildir o yüzden bağlanamamışsınızdır. Her kitabın zamanı olduğunu düşünenlerdenim, bunun da vardır bir zamanı 😊