Puan vermedi·222 syf.··Beğendi
· Kitabı çok beğendim. Hocamın tavsiyesiyle okudum ve başlarda bu tarz kitaplar okumadigim için biraz sıkıldım. Ama iyiki bu kitabı okumusum. Karacaoğlan hikayesinde çok etkilendigimi belirtmek isterim. adeta göz yaşlarımı tutamadım.konu içeriği aşk ve kahramanlık üzerineydi. Ben okumanızı tavsiye ederim.