·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2017 23:18 İçerisindeki 20 kısa öyküden sadece birini severek okuyamadım. -Bir Muzır Öykü: Vah Yavrum Vah- Onun dışında Nesin'in okuduğum ilk kitabıydı. Geç kalınmışlık hissi uyandırmadı açıkçası yirmili yaşlar ilk kez okuyacak kişi için ideal bence. Türk yazarları okumaya bir süre ara vermiştim, Nesin ile geri dönüş yapmak güzel geldi zira kendisi yakın dönem edebiyatçısı olduğu ve vakti zamanında "bazı" kişilerin davranışlarını öngörebildiği için kitabı okurken, ülkenin hangi durumlarına nokta atışı yaptığını anlayabildim. Öyle siyasi falan değil ha... Sakın yanlış anlaşılmasın... Hatta epey güldüm okurken. Sekiz vermemin sebebi sanırım o sevemediğim öykü ve imla hataları yüzünden. Sürekli kitap okumaya vakti olmayan, aman şuradan bir iki sayfa okuyayım ya da uzun olunca ucu kaçıveriyor diyenlere çok güzel kısa kısa öyküler.