·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Temmuz 2024 16:50 İnsanoğlu malûm, umut etmeden yaşayamaz, bu kitap umut etmek ve beklemek üzerine yazılmış mükemmel bir eser bence.
Kitap, yeni teğmen olan Drago isimli bir gencin ilk görevi olarak sürgün yeri sayılan bir sınır kalesinde görev yapmaya başlamasını ve akabinde gelişen olayları anlatıyor.
Hepimizin bu hayattan beklediği ( aşk, para, kariyer...) gibi şeyler vardır, hâlbuki zaman o kadar acımasız ve sinsi ki daha yaşımız genç, güçlüyüm, yakışıklıyım, güzelim derken yaşlanıyoruz ve farkında olmadan zaman bizi kendi çemberinden dışarıya atacak.
Eğer bir şeylerin olması için harekete geçmek, mücadele etmek yerine beklemeyi tercih ettiyseniz bu kitabı okuyun derim.
Not: Drago olmayın !!!