Puan vermedi·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2017 18:15 Bittiği için üzülmek mi bitirmek için uyumamak mı yaşadığım. :) Ve bitti. Çok güzeldi diyicem ama okadar basit kalıcakki. :) Sayfalar nasıl geçti öyle hızlı hızlı anlayamadım. Satranç oynamayı bilmiyorum. Zaten bu kitabı okumak için bilmeniz gerekmiyor. Ama bu kitaptan sonra hemen öğrenmeliyim diyebilmeniz çok mümkün. :) Aslında buradaki asıl mesele satranç değil tabiki. Dr.B. nin ( başka bı ismi olsun çok isterdim) yaşadıklarıydı. Onunla o odada kalabilmekti. Keşke bu kadar kısa olmasaydı. Ve benim okuduğum ilk zweig kitabıydı. Bu yazarın hala kendini öldürebileceğine inanamıyor olsamda kendi söylediği gibi " Ben herzamanki sabırsızlığımla önden gidiyorum" tam olarak böyle bir adam.