Kısa bir şekilde kitap hakkındaki görüşlerimi paylaşacak olursam; okurken bazı yerlerinde sinirlendiğimi hatırlıyorum. Etkileyici ve sürükleyici bir kitaptı. Okunması şart mı? diye sorarsanız bilmiyorum. Canınız sıkılınca 1 saatte rahatlıkla bitirebileceğiniz bir kitap. Puanım: 7