“Kararsız kaldığım en güzel çelişkisin sen. Kalmalı mıyım, gitmeli mi? Sevmeli be sevdiğim, sevmeli. İnsan bir tek kendi için sevmeli.”
·1 alıntı·
193 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.