·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2017 21:41 ....yine Stefan Zweig ....çarpıcı hikayesiyle tekrar beni büyüledi ...duygular yaşanılan ...minnetttarlık tutku ...bir olay sonrası içine kapıldığımız düşüncelerin karmaşıklığını ..insanın istekleri , yaşantılar , kaybedişler ,feda etmek,minnettarlık,tutku,,,daha neler neler...anlatımıyla sizi taaa derinlere çekiyor ....itiraflarımız var mı bizim de cesurca ifade edeceğimiz .... ;) okumazsanız aklınız orada kalır ....