Puan vermedi·584 syf.··
2024 10. kitabı
Kitabı 10 ay önce okudum. Ama kitabın alıntılarını, okurların yorumunu yeniden-yeniden okuyorum. Kolaylıkla etkisinden çıkabileceğiniz bir kitap değil, en azından benim için. N.Atsızın kalemi çok iyi, tüm duyguları yaşatıyor insana. Kitabı okurken çokça gülüp-ağladığımı hatırlıyorum ve uzun zamana yayıldığı için hiç sıkılmadan 2 günde bitirmiştim. Bu yorumu okuyupta kitabı okumayan varsa tereddüt etmeden şuan başlaya bilirsiniz, yorumu yazma sebebim bu.
2024 Okuma Raporları
BozkurtlarHüseyin Nihâl Atsız · Ötüken Neşriyat · 202017,9bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.