Kitabı 10 ay önce okudum. Ama kitabın alıntılarını, okurların yorumunu yeniden-yeniden okuyorum. Kolaylıkla etkisinden çıkabileceğiniz bir kitap değil, en azından benim için. N.Atsızın kalemi çok iyi, tüm duyguları yaşatıyor insana. Kitabı okurken çokça gülüp-ağladığımı hatırlıyorum ve uzun zamana yayıldığı için hiç sıkılmadan 2 günde bitirmiştim. Bu yorumu okuyupta kitabı okumayan varsa tereddüt etmeden şuan başlaya bilirsiniz, yorumu yazma sebebim bu.