Merhaba arkadaşlar,
Bu kitaptan kısaca bahsetmek istiyorum. Eğer daha önce Rezonans Kanunu kitabını okuduysanız, bu kitabı onun devamı gibi düşünebilirsiniz. 'Rezonans Kanunu' geniş bir bilgi sunarken, bu kitapta daha detaylı çalışmalarla karşılaşabilirsiniz. Kitabı okurken, bir yandan da konuyla ilgili sürekli videolar izleyerek muazzam bilgilerle karşılaştım.Yazarımız, kitapta olumlu düşünmek ve olumlu sözler söylemek konusunda daha fazla bilgi sunuyor. 'Olumlu' kelimesini mutluluğumuzun anahtarı gibi düşünebilirsiniz. Uzun zamandır telkin yapmış biri olarak, olumlamaların hayatımı iyi yönde değiştirdiğini belirtmek isterim. Bu konuya bir gün ayrıca değinmek istiyorum. Kitap, istemenin gücünden ve doğru şekilde nasıl istememiz gerektiğinden bahseden bir kitap. Aranızda "Duanın da isteme şekli mi olurmuş?" diye düşünenler olabilir, ancak Rabbimizin yarattığı sistem bu şekilde çalışıyor. Kısaca özetlersek, "Ağlayarak, yalvararak değil, şükrederek ve gülümseyerek dua etmemiz sıkı sıkı tembihleniyor." Şunu da belirtmek isterim ki, kitap bilimsel araştırılmalara dayanarak yazılmış.
Kitabın görünümünden bahsetmeden geçmek istemiyorum tabii ki :) O kadar güzel basılmış ki, küçük ve minnoş bir kitap kendisi. Her sayfasında çocuk elinden çıkmış gibi çok şirin resimler var. Aşırı akıcı bir şekilde yazılmış, okuyunca hemen bitecek hissi veriyor insana. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar diliyorum. Okumayacak olanlara ise, kesinlikle okuyun diyorum, yoksa çok şeyi kaçırmış olursunuz. Keyifli okumalar!
çok güzel bir inceleme olmuş ben de kişisel gelişim kitaplari okumayı severim ayrica bu kitabı okumaya teşvik ettiğiniz için teşekkürler @MirayJafarova777
şuanda kendimin de okuduğunu psikoloji-gelişim kitabi önerebilirim
Kendine İyi Davran Güzel İnsan
(bonus öneri: Kurallar kitabi, ferrarisini satan bilge;)
Ellerine sağlıq hemvetenlim :)🌸🍀 normalda inceleme yazmağa hem üşenen biriyem hemde çoxda ele bir yeteneyim yoxdur ama bu kitabı bitirim maraqlı bir inceleme yazacağam inşaAllah 😁