BENİMLE BERABER
Herkese Merhabalar...
Sizlere severek ve bir solukta okuduğum bir kitap ile geldim.
Yazarımız ile tanışma kitabım oldu ve gerçekten kalemine hayran kaldım.
Elimde bir kitabı daha var ve okumak için fazla beklenmeyeceğim garanti.
Ilk sayfadan son sayfaya kadar ilgi ile okuduğum acaba ne olacak sona nasıl gelecek derken kendi kendime tahminlerde bulunduğum ve sonuna gelince de beklemediğim son ile karşılaştığım bir hikayeydi.
Selin , Sevim , Nermin ve Zerrin ...
3 kuşak 3 hikaye aslında bu ...
Sevim hanım henüz 12 sinde evlendirilmiş 13 ünde kızı Nermin'i kucağına almış hayat ile mücadelesini de kendi kendine kızları ile vermiş bir kadın...
Selin ,Nermin'in kızı...
Sevim hanım ise şimdilerde demans ile mücadele sürecinde.
Nermin annesinin kaderini yaşamaya mahkum bir kadın o 19 unda Sinan ile evlenmiş olsa da sevgisiz bir evlilik yapan kadın.
Kocası Sinan ise ailesine kol kanat geren çalışmaktan başka bildiği olmayan ve erkek çocuk isteyen bir adam.
Ama hayat bu ya kızı Selin den sonra eşi Nermin artık anne olamayacaktır.
Selin ise anne ve babası arasında kendi mücadelesinin veren bir kız çocuğu olur.
Gelecek için planlarını da kendi yapar.
Yazarımız diğer taraftan Sinan karakteri ile de ülkemizde olan sığınmacılar ile ilgili gerçekleri de ortaya çıkarmış. Gerçek iş yükü gerek ise de özel hayat olarak. Tabi benim kızdığım bir çok nokta varda neyde okuyunca siz kendiniz bulun diyelim. Ama bende belli bir noktaya kadar anlayış gösterebiliyorum ülkemize sığınmacı istemeyen taraftayım misafirlik de bir yere kadar.