Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Kafka'ya çok fazla bir ilgim var. Bence gelecekteki nesile wattpad kitapları değil de Kafka gibi kişiler okutulması gerektiği düşüncesindeyim. Bir insan yalnızlığı ancak bu kadar güzel anlatabilirdi. İliklerime kadar hissettim. Eğer hala okumadıysanız, gidin bir yerlerden derhal alın ve okuyun. Size çok şey katacağını düşünüyorum.