·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2017 01:10 Bu kitaptaki erkek Derda karakteri benim gibi Oğuz Atay hayranlarının kendini bulacağı cinsten. Bir günde bitirdim. Kitabın kurgusu film senaryosu olacak kadar iyi.
Dili çok akıcı, toplumsal birçok konuya dikkat çekmesi de ayrı güzel. Kadın hakları, çocuk gelinler, çalışmak zorunda olan çocuklar, cemaat yapıları, din üzerinden sağlanan rant gibi konular çok güzel işlenmiş.
-Spoiler-
Finalinde gözüm yaşardı; çünkü aşıklar kavuşuyor. Hem de Oğuz Atay sayesinde. Kim bilir? Belki bir gün biz de hayatımızın aşkını Oğuz Atay aracılığıyla buluruz..