Puan vermedi·348 syf.··Beğendi
· Yunanlı bir yazar olan Nikos Kazancakis in zorba adlı romanını bugün bitirdim .Kitabı aldığım ilk günden beri elimden bırakamadım .Zorba sanki benim bir yönüm patronsa diğer yönüm dü .bu romanda da gerçekten insanın kendisiyle olan bir hesaplaşması vardı . iki karakter (zorba ve patron) birbirlerine öğrettikleri ,dostluk ilişkileri,beni çok etkiledi özellikle Zorba , yaşamı sevmeyi ,ayakta durabilmeyi ,aslında yaşamı çok iyi bilen bir karakter.Patron ,diğer adıyla kağıt faresi ,çok kitap okumasına rağmen hayatı ve yaşamı zorba sayesinde sorguluyor .Alexi Zorba , sanki bir yaşam kılavuzudur ,gözü pek, cesur ,eğlenceli ,özgür insanların simgesidir ,güçlüdür ama aynı zamanda çok da duyguludur fakat kadınlara bakış açısı beni biraz rahatsız etse de yine de sevdim Zorbayı.
Linyit işi için bir araya gel iki farklı karakter ve bunların arasındaki oluşan bağ kitapta konu ediliyor Zorba ne olursa olsun yaşamak gerektiğini öğretiyor patrona ve bize tabii ki iyi ki seni tanımışım zor zorba…