Melody... Konuşamamasının, yürüyememesinin bir engel olmadığını herkese gösteren 11 yaşında bir kız.
Her çocuğun ne olursa olsun özel olduğunu bize gösteren bir kitap. En sevdiğim kitaplardan birisidir. Duygusal tarafı güçlü, ders veren, hayata bakış açımızı değiştirebilecek bir yapıya sahip. Herkese tavsiye ederim.
İyi okumalar...