·272 syf.····Okunma: 23 Ekim 2017 18:39 ...nerede olmam gerekiyorsa oraya gitmek için.. ..cümlesiyle biter kitap....Bizler yaşamımızda bu kadar teslimiyette ve kabullenişte olabildik mi ...bizdeki eksikliklerde ne ..okurken çok şeyler düşünmedim değil ....ama sarmadı beni...konusu , yaşanılanlar etkileyiciydi...ama !!!!!!!!