Biz sütten çıkmış ak kaşık mıyız ki, her fırsatta İran'ı suçluyor, karalıyoruz?
Okumamız gereken resim bu mudur?
El Fetih - Hamas kavgası misali, Türkiye - İran kavgasına mı tutuşmalıyız hep malum birilerinin gazına, yalanlarına kanarak?
israil kurulduğunda ilk tanıyan Müslüman ülke biz değil miyiz?
İran - israil rol icabı vuruşuyor diyoruz ama bizim siyasi liderlerimiz israil ilk kurulduğu günden beri danışıklı dövüş yapmıyor muydu siyonist yahudilerle?
Yıllarca tüm savunma araç, makine ve teçhizatlarımızı israilden alan, bakımlarını onlara yaptıran biz değil miyiz?
israil heronlarını yıllarca kullanıp askerlerini pkk lı teröristlere göz göre göre şehit ettiren biz değil miyiz?
Bir tohumdan yıllarca ürün alan çiftçilerimizi israil menşeili tek seferlik GDO'lu tohumlara mahkum eden, halkımızın sağlığıyla oynayan biz değil miyiz?
Boykot boykot deyip 2-3 firmayı taşa tutarken (hoş onu da beceremeyip yüzümüze gözümüze bulaştırdık), ülkemizin en büyük 100 sanayi ve ticaret kuruluşunun büyük çoğunluğunun bu yahudilerin ellerinde olduğunu görmezden gelen, onların yerli malı diye yutturduğu ürünleri evlerimize, işyerlerimize tıka basa dolduran, beyaz Türkümsü yahudileri daha zengin eden biz değil miyiz?
Osmanlıyı, ecdadını unutan bizlerin, siyasi liderlerimizin sahip çıkmayıp katline sebep oldukları Şehit Filistinlilere ve şehit Haniye'ye rahmetle...
Not: Sözlerim kişisel değildir, "İğneyi evvel kendine batır, sonra çuvaldızı başkasına.'' misali bir kendimiz adına özeleştiridir...