İsmail Haniye, Tahran’da şehit oldu. Hani İsrail’le saldırmacılık oynayan İran’ın başkenti Tahran’da. İran derin devleti kendi devlet adamını korumadı, Filistin direnişçisini mi koruyacaktı! Şu bir gerçek ki İran ve İsrail çürük yumurtanın beyazı ile sarısı. Rol icabı vuruşmaları, masa altı anlaşmalarını gizleyemiyor. İsrail-İran plânıyla şehit edilen İsmail Haniye’ye rahmetle...
Filistin
··1 alıntı·
1.433 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Biz sütten çıkmış ak kaşık mıyız ki, her fırsatta İran'ı suçluyor, karalıyoruz? Okumamız gereken resim bu mudur? El Fetih - Hamas kavgası misali, Türkiye - İran kavgasına mı tutuşmalıyız hep malum birilerinin gazına, yalanlarına kanarak? israil kurulduğunda ilk tanıyan Müslüman ülke biz değil miyiz? İran - israil rol icabı vuruşuyor diyoruz ama bizim siyasi liderlerimiz israil ilk kurulduğu günden beri danışıklı dövüş yapmıyor muydu siyonist yahudilerle? Yıllarca tüm savunma araç, makine ve teçhizatlarımızı israilden alan, bakımlarını onlara yaptıran biz değil miyiz? israil heronlarını yıllarca kullanıp askerlerini pkk lı teröristlere göz göre göre şehit ettiren biz değil miyiz? Bir tohumdan yıllarca ürün alan çiftçilerimizi israil menşeili tek seferlik GDO'lu tohumlara mahkum eden, halkımızın sağlığıyla oynayan biz değil miyiz? Boykot boykot deyip 2-3 firmayı taşa tutarken (hoş onu da beceremeyip yüzümüze gözümüze bulaştırdık), ülkemizin en büyük 100 sanayi ve ticaret kuruluşunun büyük çoğunluğunun bu yahudilerin ellerinde olduğunu görmezden gelen, onların yerli malı diye yutturduğu ürünleri evlerimize, işyerlerimize tıka basa dolduran, beyaz Türkümsü yahudileri daha zengin eden biz değil miyiz? Osmanlıyı, ecdadını unutan bizlerin, siyasi liderlerimizin sahip çıkmayıp katline sebep oldukları Şehit Filistinlilere ve şehit Haniye'ye rahmetle... Not: Sözlerim kişisel değildir, "İğneyi evvel kendine batır, sonra çuvaldızı başkasına.'' misali bir kendimiz adına özeleştiridir...
Rumeysa Bal
Gönderi Sahibi
Bu yazıdan Türkiye - İran kavgasına tutuşma övgüsünü, Türkiye çok doğru bir yol izliyor ana düşüncesini çıkarmak kusura bakmayın oldukça gülünç geldi. Bir İranlı derin devlet yanlısı karşımda konuşuyor hissine kapıldım. Haniye suikasti konusunda çuvaldızı ülkemden önce onu suikaste kurban gitmesine fırsat sunanlara batıracağım elbette. İsrail heronuyla asker şehit ettirme hususu bir Türk ile konuştuğum noktasında tamamen şüpheye düşürdü. Sizden ricam, ideolojik kaygılarınızı Haniye gibi vatan direnişçisi bir şahsın ölümü üzerinden ülkenizin adı üzerine kusmamanız. Boykot meselesini de bana göre yanlış analiz edip bu günü bekliyormuşçasına ülkenize dair yanlış/doğru tespitlerinize ekleyerek çoğaltma gayreti içine girmişsiniz. Evet, Filistin yalnız kaldı ve layıkıyla sahip çıkılmadı ancak Türkiye, İran’dan daha nankör, hain gösterilecek bir konuma da düşmedi. Şu an ne Türkiye güzellemesi yapma zamanı ne de Türkiye’yi asli suçu yüklenen devletlerle yerin dibine gömme zamanı. Dediğim gibi politik varsayımlarınızı bir başkasının İran karşısında Türkiye güzellemesi yaptığı bir gönderinin altında paylaşabilirsiniz. Hedefiniz burası değil.