Kendi kendimizi sabote ettiğimizin farkında mıyız? Çoğumuz değiliz! Peki ya çoğu duygumuzu ortaya çıkartmaktan korktuğumuzu biliyormuyuz?
Korku, kaygı, öfke, mutluluk... duygularımızı saklıyor ve onlardan kaçıyoruz kitabı okuyup bunların farkına varmaya ne dersiniz? :)
Kişisel gelişim seven herkese önerebilirim