·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2017 22:00 Kitap güzeldi, bir ergenin aşkı en saf haliyle anlatılmış olabilir. Ama ablasının davranışlarının sebebi altından hep başka bir sebep çıkacak diye bekledim, olmadı. Kopukluklar vardı ama akıcılığı engellemedi, herkesin ama özellikle gelişme çağındakilerin aşkı yorumlama amacıyla okumasını öneririm.