~Kitabın kapağını açmamız ile kapamamız bir oldu .
Doktor denizin derinliğindeki tabutun içindeki kadının , gözlerinde kayboldu. ..
Kendi vicdanı veya vicdansızlığı belkide nefsi sonu oldu.~
Ve bir aşk daha bela ile sınandı. .
Kitap çok akıcı fevkalade bir eser.
Ustanın bu kitabinda ona hayran kalacaksınız