Lise zamanlarımda okuduğum ilk gençlik kitaplarımdandı... uzun zaman sonra okuyunca kendimi yaşlanmış hissettim 1 hafta içinde 3 kitabını da bitirmiş olmanın verdiği sevinç ama aynı zamanda yarım kalan sonun verdiği hüzün var içimde. Böyle bitmemeliydi... çok güzeldi:(