Bende bir tane Kavgam kitabı var ve tek kitaplık. Burada birden fazla gösterilmiş. Hangisi benim okuduğum bilmiyorum ama güzel bir kitaptı. Klasik bir roman, deneme ya da psikolojik beklemeyin. Günlük yaşamı eleştirirken bir yandan da olağanlığı savunmuş. Kendi ırkı dışında olanlara da objektif bir yaklaşım sergilemiş.