Gerçekten uzun zamandır okudugum en akıcı kitaplardandı,elimden bırakmam gereken zamanlarda çok üzülüyordum. Gün içinde okumadıgım esnalarda bile ara ara devamı icin merakım aklıma geliyordu. Beni çok içine alan bir dünyası vardı. Kesinlikle öneriyorum