Gerçekten her kitabından sonra “huh” diye nefes verip yazarın hayalgücüne alkış tutasım geliyor. Sanırım Matt Haig ne yazsa okuyacağım ve benzer duyguları yaşayacakmışım gibi kalemi tam benim tercih edeceğim cinsten buna artık daha emin oldum. 2 günde olur olmadık zamanlarda(gerçekten okumak icin zaman ayırmaya ekstra bir çaba sarfetmem gerekti) elime alarak bitirdim. Hem bu kadar hikayenin içine alarak hem de çok başka ufuklar açarak,zaman zaman kendi hayatınıza dalarak her tadı alabileceğiniz bir kitap. Kesinlikle okunulması gerektiğini düşünüyorum bu kitabın. Zamanı Durdurmanın Yolları kitabını gerçekten çok beğendiğim icin diğer kitaplarını okumaya başladım fakat çok popüler olsa bile İnsanlar kitabı Gece Yarısı Kütüphanesi kitabından çok daha iyi oldugunu düsünüyorum ben.
Teşekkürler Matt..