Ne yazık ki yarıda bıraktım,gerçekten çok üzgünüm. Finalini arkadasımdan öğrendim ki yeniden okuma isteği gelse de cesaret edemedim. Benim tarafımdan olaylar çok ağır akıyordu. Ağır akıştaki olay örgülerini okumaktan da keyif almıyordum. Sanırım bu kitabın konusu bu ara benim ilgimi çekebilecek bir konu değildi. Biraz kızgınım bu kitaba çünkü ille de bitirmek icin 2 aydır hiçbir kitaba şans vermedim. Bu Yazarın iki kitabını denedim ve ikisinde de aynı hoşnutşuzluk yaşıyorum,sanırım Orhan Pamuk’un kalemi benlik değil