Birazcık agır bir kitaptı açıkcası yer yer cok zorlandım. Okuyasım olmayan bir dönemde alsaydım elime belki bitiremeyebilirdim bilmiyorum ama keyifle okudum sürükleyiciydi yer yer. Tabi kurgu çok iyi ona diyecek asla lafım yok bu tarz ilginç kitapları seviyorum okumayı ama dedigim gibi biraz dili agır geldi yalnızca.