Okuyan herkesin şiddetle tavsiye ettigi ve baş ucu kitabı olduğunu söylediği bu kitabı elimde olmasına rağmen okumak bir türlü kısmet olmamıştı. İlk 50 sayfadan sonra olayların içine girmeye başlayınca devamını okumak için bir merak duygusu kapladı içimi. Dönemin insan profilleri ve değer yargılarıyla ilgili fikir sahibi olup insanlığın temel değer yargıları konusunda bir arpa boyu yol alamadığına şahit oluyorsunuz.