·400 syf.····Okunma: 25 Temmuz 2024 18:17 Uzun yürüyüşler yapmayı seven, klasik tarzda okumalar yapan, zaman yolculuğuna ve İskoçya’ya hayran olan herkesin seveceği tarzda bir kitapla geldim. Biraz abartmış olabilirim çünkü ben okurken bazı yerlerde çok sıkıldım. Betimlemeler fazla uzun, diyaloglar çok tutkulu ve gereksiz yere uzatılmış yerler vardı. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Dilini sevdim ama ne bileyim, akmayan, kendini tekrara düşen yerler vardı. Hawk’ın tek kötü yanı, uçan kuştan yerde gezen böceğe kadar herkesin ona hayran olmasıydı. Bir adam, bu kadar övgüyü hak edecek nasıl bir yatak odası uzmanı olabilir, aklım almadı. Tamam, kalbi ponçik, centilmen ve romantikti ama sıkıcıydı. Demirci karakteri ondan daha ilgi çekiciydi.