5/10
·192 syf.··
2024 13. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2024 00:00
Şermin Yaşar bu kitabı ile 2021 Sait Faik Öykü Ödülü'nü aldı. Ödül aldığını duyduğumda ne alaka diye sormuştum, şimdi kitabı bitirdiğimde yine soruyorum. Ne alaka ? Öykülerin iki-üç tanesini okumadım bu arada. Ama kitaba adını veren Deli Tarla ve Adieu Hala öyküsü gerçekten iyi. Ama o kadar... Diğerleri çok yüzeysel... Olay örgüsü yok, durum yok, kişi ve karakter tahlili yok...Aklına bir şeyler gelmiş de anlatmış gibi. Evet bazı cümleleri ve paragrafları çok güzel ama bunlar bence bir kitabın tamamını güzel yapmaya yetmiyor, bence tabii. Bazı kitapların fazla abartıldığını düşünüyorum. Deli Tarla da o kitaplardan birisi kanımca. Elbette herkesin okuma zevki kendisine göredir, ama "ah şöyle harikaydı, böyle muhteşemdi" diye yorumları okuyunca ben de kendi beğenmeme nedenlerimi yazabilirim diye düşündüm. Vasat bir kitap... Güzel kitaplarda buluşmak üzere ....
Deli TarlaŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20258,6bin okunma
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.