·96 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2024 03:10 Bu kitap bana dinin ne kadar iyi bir sey oldugunu aşılamak için yazılmış hissiyatı verdi ki öyle de zaten. Hikayelerden önceki incil alıntılarından belli ediyor bunu, bu yüzden ilk başta neler anlatacak acaba diye ilgimi çekmeyi başardı ancak anlatılan hikayeler çok ham hissettiriyor ve bu Tolstoyun yazım teknigi mi yoksa bu kitaba mı özgü bilmiyorum. Malum bu benim okuduğum ilk kitabı ama daha iyi bir yazım kalitesi beklediğimden biraz hayal kırıklığına uğradım, yakın zamanda diger kitaplarını da okuduğum zaman bunun cevabını alacağım. Bunun dışında kitaptaki hikayeler ortalama üstü denilebilecek seviyede ve diger rus eserlerinden daha farklı bir havada geçiyor ki bu da biraz ferahlık katmış esere. Bu hava butun hikayelerde yok ama özellikle kitabın adını aldığı hikayede bu hava hissediliyor. Beklentilerimin altında ama ortalamadan biraz daha iyi bir kıtap olduğunu söyleyebiliriz.