Çok etkileyici bir kitap. İnsanlar gördükleri karşısında birden değisık şekillerde ölmeye başlarlar ve hayatta kalanlar bunu anlayınca gözlerini açmamaları gerektiğini öğrenirler. Radyo anonslarıyla hayatta kalanlar birbirlerine ulaşmaya çalışır ve gözleri kapalı olarak geldikleri evde yaşamaya başlarlar. Ta ki son gelenlerden birinin ölüme neden olan şeyleri görüp, ölmediğini ve o şeylerle bağlantılı olduğuny anlayana dek.