jack london kitaplarındaki karlı ve soğuk havaları seviyorum. her kitabında aynı mevsim ve benzer tipteki karakterler betimliyor. bu özelliği hoşuma gidiyor fakat bu kitabından bir anlam çıkaramadım. birbirinden farklı iki konu var. keşke baştaki konu üzerinden devam edilseydi. birden düz giderken u dönüşü yapıp tam tersi istikamette gitti jack london bu kitabında.