İlk kez yıllar önce okuduğum kitabı tekrar elime aldığımda o zamanlar ne kadar sevdiğimi hatırladım. İkinci kez bitiriyorum ve hala çok seviyorum. Oluşturulan dünya ilgimi çekiyor. Hikayenin ilerleyişi, Karou'nun tutarlı davranışları ve mistiklik dozu... Her şey o kadar yerinde ki. Kimeraları tasvir ederken gözümde canlandırmaya çalışmak çok eğlenceliydi. Okurken sürekli 'Bu kitabın filmi yapılmalı. Yapılsa şu karakter şöyle görünür. Karakterleri tasarlama aşamaları nasıl olur acaba önce kağıda mı çizerler?' Gibi düşüncelerle okudum. İlk bitirdiğimde kitapta anlatılan Prag'a aşık olmuştum ve oraya gitmeyi hedeflemiştim. Hala hedefime ulaşamadım ama bu bitirişimde daha yakın olduğumu biliyorum. Duman ve Kemiğin KızıLaini Taylor