·286 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ağustos 2024 17:58 oğuzcanın okuduğum ikinci kitabı oldu.
özellikle sesli olarak kendi sesinizi işiterek okumanızı şiddetle tavsiye ederim. içimden okuduğumda o derin ve hassas duyguyu bu kitaptan almak biraz zordu benim için açıkçası.
ortalama şiirlerinin yanında öyle üst düzey yazılmış mısraları vardı ki 10 vermem için yeterli bir sebepti diyebilirim.
aşka dair nesirler kitabını da bu kitapla karşılıklı yorumlamam gerekirse adn de daha çok saplantılı ve sağlıklı olmayan aşk şiirleri vardı bence ve o kitapta din olgusuna yüklenen, hoş olmayan şiirlerden dolayı puan kırmıştım.
genel olarak baktığımda da bu kitabı biraz daha sevdim. tavsiyemdir.