Puan vermedi·520 syf.·
3 günde okudu
·
2024 11. kitabı
Filiz Puluç
9.3/10 · 757 okunma
·
15 Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Arashi tek başına tüm kitabın kötü karakter ihtiyacını karşıladığı için olabilir tab2
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Egemen ve dedesi bana kiralık aşk Ömer ve dedesini hatırlatıyo
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Ayrıca kitapta arashi dışında her erkoya aşık olmam şaka fln olmalı
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Yani düzenlenmiş halini okuduğum için onu daha profesyonel buldum ama bu hali de mükemmelmiş
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Aklıma gelmişken Esin ve Görkem shipliyorum
Reklam
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Herşeyi biliyo olmama rağmen kalbim hıphızlı atıyo okurken
Adsız biri
Gönderi Sahibi
Kötü karakter yok kitapta resmen