Bütün okuma hevesimi kaçıran bir kitap oldu gerçekten.Normal şartlarda bu sayfadaki bir kitabı taş çatlasa 4 günde bitirebilirdim ama bu kitap haftalardır elimde geziyor. Yağıza ve Şeydaya ısınamadım ve bir insan okuduğu karakterlere alışamayınca okuma hevesi de kaçıyor bence Yağız’ın geçmişi silememesi ve bir şeyleri düzeltmek yerine kendini ölüme sürüklemesi de aşırı sinirimi bozan bir durumdu kitap boyunca Şeyda bence Hakana bir şans verse her şey daha mı güzel olur diye düşünüp durdum. Belki bu kitapta Şeyda daha canlı eğlenceli bir kız olsa daha güzel olurdu böylece kitap da sıkmayabilirdi bütün bunlara rağmen kitabın bu şekilde bitmesi benim merak duygumu uyandırdı hani bir ikinci kitapta neler olur düşüncesi oluşturdu o yüzden ikinci kitap için daha umutluyum… Kalp Ne İsterse O Olur - 1Meryem Nart