Madam Bovary
@Kanatlarim_var_ruhumda · 8yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
77 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2017 22. kitabı
Kitabı bir oturuşta okudum. Gerçekten anlatımı çok güzeldi. Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı ama son olmayacağı kesin. Özellikle Dr. B.'nin hücrede yaşadıklarını hayranlıkla okudum.
Edebiyat
Satranç
Stefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020
279,5bin okunma
11 beğeni
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap