Puan vermedi·77 syf.··
Beğendi
·
2017 22. kitabı
Kitabı bir oturuşta okudum. Gerçekten anlatımı çok güzeldi. Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabıydı ama son olmayacağı kesin. Özellikle Dr. B.'nin hücrede yaşadıklarını hayranlıkla okudum.
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,5bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.