Kitap maden işcilerinin zorlu hayatını, isyanını ve özel yaşamlarını anlatıyor. Kitapı türk bi yazar yazsa kesin Sabahattin Ali olurdu :) tam aynı usul. İç karartan cinsten :) ancak cinsellik kitap boyu hep ön planda. Hoş karşıladığım bir şey değil. Hele her yaşın okuduğu romanlarda olması daha kötü. Ancak akıcı ve gerçekci bir kitap olmasıyla sıkmıyor.